BJ & MC o Jag!

1kommentarer

Känner mig så duktig! Tränat Body Jam* OCH Motiva Cirkel* efter varandra idag. Känns bra!  Cirkel är ju så jobbigt, men klart värt det efteråt! Har slängt i mig en smoothie på banan,hallon,kanel ,kesella och fil. *mums* Till denna delikata dryck blev det en mogen god avocado och en knäckis med makrill och ägg. Nu blir det inte mer mat idag. Ska skärpa mig å äta bra mat! Så kanske mitt socker-jävla-sug försvinner....
Nu så är det en hel vecka tills nästa pass. Men ska försöka träna fre-lör-sön. Känner att jag vill träna som jag gjorde innan, typ 3-5 ggr/veckan. Mådde bra då!


Lina: Kanske du börja träna nu när du ser hur gla' hon e ;)?


Måste ta mig in i duschen innan jag somnar känner jag.... Men då! Sweetie han före. Är det inte så typiskt? :)

Imorgon blir det jobba,jobba jooobba... Heldag. Sen blir det några extra timmar på lördag. Välkomna pengar i plånboken ! :)

Sist men absolut inte minst får ni lie flamstrams bilder då jag var lite rastlös innan idag !

 


*Body Jam är då ett förkoreograferat danspass som finns nästan överrallt (på alla ställe i världen är det samma pass) och Motiva Crikel är träning med olika stationer 45 sek x 15 sek vila. Olika stationer där man då tränar mage,ben,armar osv.

1 kommentarer

Lina

12 Nov 2008 22:39

Jag?? träna? e du dum lr? det kostar ju pengar å e jobbigt me för den delen.. nej nej. då ha jag heller lite kärlekshandtag.

Kommentera

Publiceras ej