Cykeltur ca kl 02.40

2kommentarer

Ja jag kom inte hem på annat sätt. Fick låna Linas lilla cykel. Fyy fan vad det var jobbigt. Trött som ett as när jag kom hem alltså. Cyklandet tog ca 30-35 minuter så det var ju inte så farligt, men på vissa sträckor var det inte någon belysning och det var ju lite läskigt. Mitt i natten lixom, på en cykel med taskigt lyse. Men bättre det lilla än inget alls!
Tack kära Lina för lånet. Ska lämna den snart!

Under gårdagen så var jag på loppis med min mamma, försökte sälja böcker som jag haft innan som jag inte har någon nytta av nulängre. Gick inte så bra, men vi gick plus iallafall det som räknas va? :)
Sen körde jag å min bror hem till mig, jag skulle lämna lite saker hemma, typ mat å sånt. I bilen har jag ingen stereo så vi fick roa oss genom att sjunga låtar vi kom på längst med vägen. :) å flippa ut totalt gjorde vi med, skratta så jag hade tårar i ögonen. Så kul en bilresa kan bli!

Släppte av brodern och begav mig till kinga och sen var det kyckligkebab pizza på menyn. Var helt okay. Lite sallad på den så hade den varit lite mer god!

Ska pussa min babe nu! :P

2 kommentarer

Lina

09 Nov 2008 18:46

35 min!!! på Cykel?

det tog ju mig å kinga typ 40-45 på bara fötterna när vi tog oss hem mitt i natten. du måste vatt utbränd lilla vän.

Maria

10 Nov 2008 08:35

Jag bjöd på fläskfilé. Nån slags krämig gryta med soltorkade tomater i :)



Ska du hitta på idag då?

Puss

Kommentera

Publiceras ej