Efter en hård dag...

1kommentarer

... så har jag äntligen tagit mig upp i sängen, satt på mig pyjamasen och tagit ut linserna som varit torra halva dagen...
tidigt att gå till sängen? JAG VET, men ack vad skönt det är ibland.
Ikväll är det Fringe, och det ska jag för allt i världen inte missa!


'


Varit mycket på jobbet idag. Eller den andra halvan av dagen har varit väldigt stressig för lilla mig. A-S fick tilloch med komma och hjälpa mig. Inte ofta det är så. Beställningar som ska förberedas inför imorgon,kunder osv.
Imorgon är det fredag. Vissa njuter av morgondagen, men jag ska ju jobba helgen så för mig spelar det ju inte så stor roll direkt. Tagit några extra timmar på lördag, så 10 h betalt för  5 h extra dör jag inte av direkt ;) alltid välbehövliga pengar! Sweetie ska ev byta jobb nu snarast. Han har fått till måndag att tänka över det. Är så glad för hans skull! Min älskade älskling! :)

En annan sak som jag är så glad för är att min Maria är på "rosa moln" just nu. Som hon så sött skrev på facebook för någondag sen. Sorry att jag inte ringt vännen, men jag tänker på dig! Mycket!


1 kommentarer

Maria

14 Nov 2008 07:07

Aah tack söt! =)

Kommentera

Publiceras ej