En ny medlem i familjen!

3kommentarer

Ni som läst min blogg vet att jag nämnt att jag vill ha en ny kisemise. Sweetie var helt villig att  skaffa de ( eller ja efter lite övertalning från min sida ;) ). Så igår ringde jag till en dam som hade en kattunge som jag blivit inlove with. Och den var kvar! Hämtade han idag, Har haft han i ca 3,5 timme här hemma. Han är lite skygg men nyfiken å busig om man leker lite försiktigt med han :) Är en mörkgrå liten sötnos. Ska infoga buld så snart jag kan! Är sååå sjukt söt så man vill nästan äta upp han :D
Oscar tar det hela med ro kan jag säga. Bara nosade lite lugnt och fint och sen var det bra lixom. Underbara katt! Vet inte vad han  den lille heter än, bad Sweeite komma på ett namn... Men annars om han inte gör det så har jag på lager :)

Idag har svärmor varit här och hälsat på. Pratade lite strunt och fikade. Trevligt. Hon är så snäll, känns typ som en gammal polare, haha!
Lagat rotmos med fläsklägg till Sweetie med. Gillar det inte själv, men så snäll som jag är så lovade jag att han skulle få det av mig...å voila!

Ska plocka undan lite... ser lite rörigt ut härinne. Sen äta något. Kram /C

3 kommentarer

Anonym

17 Nov 2008 18:24

Härligt... här blev det lugnt o städat med en hel del intriger. Men det kommer ju snart en ny helg som tur är! =)



Ha d gott!

Lina

17 Nov 2008 19:12

Lina vill ha bild!!! bild bild bild!!!

jag måste se barnet!!!! nu!!!!!



jag tycker han ska heta Kex! asså utala det med k, som käcks å inte checks

Lina

17 Nov 2008 19:27

Jag har ångrat mig, Jag röstar för Kex på ch, sh ljudet.

Kommentera

Publiceras ej