...

2kommentarer

Tid:17.59
Dag: fredagen den 28/11
Sysselsättning: kollar på när Sweetie spelar xbox.(o skriver här)
Humör: glad men trött
Vill: slippa jobba på söndag
Ska göra: laga mat,tacos när jag/ vi är hungriga. slappa hela dagen som är kvar
Dagens goda gärning: hjälpte en gammal gumma att handla det hon inte hittade..
Dagens irritationsmoment: när en viss kund kommer å är såå tjatig å dryg så man vill döda han typ.
Längtar till: en massa saker, men först å främst imorgon med mitt öppna hus som ska bli skoj! sen längtar jag till nästa helg då jag ska träffa mina babes å partaja å sen nyår då cat kommer hem å hälsar på.
Snällaste man hört idag (om mig själv) : att jag är sötast i världen (haha gissa vem som sa de ;) )
Grej jag desperatly vill ha: ett par nya skor!

2 kommentarer

Lina

28 Nov 2008 21:55

Hej babe!



vill du ha lite ny info om ola, sagt av Josse??? det blir bara bättre å bättre!!!



Nu e det så här de du, på Josses fest, så slog ju Ola inte bara ner alla som va där, utan han rev ner hela lägenheten me. det med lägenheten ha jag inte hört innan. hehehe det blir nått nytt varje gång.

hehehe



iaf.. nu få inte lilla du bli sur.. men lilla jag lånar inte ut mina Sci-fi dvd boxar tyvär. sorry... men de e för värdefulla för mig.

men man kan se hela serien på Surftheschannel.com

eller ja, nästan hela serien, pilotavsnittet saknas.



men jag Love Ya även om du inte får låna min sci-fi!

Cat

29 Nov 2008 20:47

vadå ditt öppna hus?

Kommentera

Publiceras ej