Gårdagens fnissanfall!

2kommentarer

Jobbade igår. Satt i kassan. Skickade ett sms till min beloved vän Lina :

Jag: Jag är så uttråkad. Jobbar. Tala om något roligt för mig!
Svaret kommer rätt snabbt och lyder:
Min arbetskompis farmor ringde till vårt jobb idag för att fråga om dinosaurierna fortfarandelevde.
(Hon är dement)

Fatta detta, precis när jag läst messet kopplar jag ju hur knäppt det kan bli om man inte har alla hönsen där de ska vara. Visst är det synd om tanten i fråga, men vilken fråga! Kan ju inte låta bli å dra på smilbanden. Sitter i kassan som ett fån...
Efter att jag skickar ett svar får jag en förklaring på att detta inte var allt tanten sagt:
När Camilla förklarat att de varit utdöda sen några tusen år ändrar hon bana å sa nåt om att Hitler stod på hennes gräsmatta. För vi är faktiskt mitt uppe i andra världskriget!

Va lixom?!  :) Totally crazy. HAhahaaa!

Jag tyckte iallafall det var kul..... :)

2 kommentarer

Lina

17 Nov 2008 14:47

då ska du tänka på stackas mig som fick kämpa som fan för att inte börja gapflabba! Camilla kunde ju bli ledsen, men som jag så så fick jag gå iväg å flina lite..

Maria

17 Nov 2008 15:48

Haha, söta gamla tanter :)

Mammas farmor är nog på samma nivå, som när hon ringde för att få ett telefonnummer. Sedan ringer hon efter fem minuter igen o vill ha samma nummer. Mamma säger till henne att hon redan fått det, men då säger hon att hon tappat bort lappen. På fem minuter. Haha.

Kommentera

Publiceras ej