Hungrig.Trött.Irriterad.Ensam.

4kommentarer

Lagar lite mat. Till mig själv, för pojkarna har redan ätit. Så helt ensam är jag inte i rummet, men det känns så när de bara spelar å spelar... Men men,bäst att inte störa. Nya CallOf Duty 5 har ju kommit så man får väl låta de ha sitt lilla roligare. Värsta hysterian här nu när de köpte det igår...

Har jobbat, och kom hem för ca 340 minuter sen. Är så trött idag. Kanske man skulle sova. för det är ju det man ska göra när man  är trött sägs det ju.
Känner mig sådär irriterad som man blir när man inte ätit riktigt på hela dagen. 2 frallor är allt jag hunnit med, så maten blir ett tacksamt moment idag när den väl ska intas. Blir ris,kyckling och franska örter sås. Lite grönt ska finnas på tallriken hade jag tänkt mig. Ser att jag redan skrivit om att jag lagar mat. Så blir det när man inte är 100% i skallen.

 Söt kisemise...

Jag vill så gärna ha en katt till. Hittat en riktigt söt katt (det finns ju hur många som helst) men Den andre hälften här är väl inte 100 på att,fast han säger att han är det. Funderar på å skicka mail om den men jag får se..
Vi har ju Oscar, inte det att han inte är här, men på något vis så saknar jag ändå att ha 2 stycken. Älskar ju katter så mycket. Tycker att nästintill alla katter i världen är söta!! (de enda som inte faller mig i smaken är "nakenkatterna")

Kolla till maten nu. Ha det så gott alla //C

4 kommentarer

Anonym

15 Nov 2008 17:20

haha... matkoma! ;)

Yasmin Oom

16 Nov 2008 00:23

hej! Ja det är kul! =)

Jo man får skriva om det så länge man inte länkar till sin egna hemsida från en blogg och dylikt. =) Ha en fin kväll!

Maria

16 Nov 2008 11:47

Vilken söt kisemis.

Stackars dig som måste lyssna på deras spelande. Antar att det är högsta volym som gäller med...



Puss

Cicci

19 Nov 2008 22:09

Ha ha, gud så söt!

Kommentera

Publiceras ej