Krångligt värre.

0kommentarer

För ett tag sen när Sweetie fyllde år beställde jag ett par skor och en tränngsbyxa till han i födelsedagspresent.
Skorna var för små, så jag skicka tillbaka dem. Men de kom aldtig till ellos vetskap. Ringt dem flera gånger om detta- och får olika svar varje gång. En gång sa de att jag skulle ringa tillbaka nästa dag å be om att bli kopplad till reklamationen. Nästa gång säger de att jag ska gå upp til butiken och kolla om de kan spåra paketet därifrån. Sagt och gjort. Men de kunde de ju inte på Matöppet. Man kan inte se vilka paket som ska skickas vartpå postens sida. Nähä. Så idag ringer jag till ellos igen och ber om att bli kopplad till reklamation. Efter sådär 20 minuters väntan i telefon. När man kommer fram till rek. så är det västa snorkiga gubben som pratar. En sån som tror att man är fullständigt dunm i huvudet,högf'ärdig lixom. När han säger att de väntar på en betalning från mig blir jag förbannad. Varför ska jag betala för något ja inte har?!
Och inte nog med det, de har varit så snabba på att plussa på ränta avgift eller vafan de heter på 70:- . Det kommer jag inte betala sa jag till han, för då kan de väl för fan skicka rätt räkning på en gång och låtit mig reklamera i tid istället för att dra ut på det. Så den avgiften tog han bort. Tur för han.
Så kommer dröja innan man beställer något från dem igen....

Något annat man gjort är å hämtat paket från gymgrossisten. Väntat på det med spännning :)
Köpt proteinpulver och bars med choklad/toffee smak. Goda var de!
Ska smaka pulvret innan jobbet tänkte jag och det är ju snart. Ska visst vara så gott så man ska kunna äta det direkt från burken säger de. Vi får se !

Kommentera

Publiceras ej