Söndagskväll...

0kommentarer

Var ute igår. Det var jag faktiskt. :)Inte för att det var så bra musik ute (på puben givetvis, inte ute i den bemärkelsen!!) men jag hade ju trevligt sällskap ! Var bara jag,Johanna å Louise. Vi var hemma hos sistnämnda i hennes lägenhet. Fint e de där, å två söta missar har hon med :)
Sjöng "Singstar" och det var väldigt kul! Speciellt när man inte kan låten, haha!

Varit en luuuugn dag. Bara slappat, tittat på tv å myst. Skönt.

Idag har jag dåligt samvete. Som ni vet så skaffade vi en katt till i måndags.Lilla Mino. Han och Oscar kommer bra överrens, men Mino är ju sååå nyfiken på Oscar precis hela tiden. Så Oscar får ju aldrig vara ifred.... Stacakren. Hoppas att han (Mino) lugnar sig snart så att Oscar slipper gå undan hela tiden för att få lite lugn å ro...

Klockan är 21.33. Känns som om den är mitt i natten- är så trött.Trött.Trött. Känner mig lite lustig men jag vet inte varför egentligen...ledsen på något vis. Är säkert för att jag är trött som sagt.




Kommentera

Publiceras ej