*Spiiiiiiiinn*

3kommentarer

Alltså den här lilla Mino gör inte mycket annat när han är i närheten. Räcker med att man bara tittar på han så sätter ha igång ;) Tokigt värre. 
Oscar o han kommer rätt bra överrens nu, kan vara i varandras närhet utan att rycka undan. O Mino gjorde inte sina besvär i sängen i natt. SÅ SKÖNT. 

Idag är det slappardag innan jobbet känner jag. Orkar inte göra någonting. Har bara plockat undan här, och det får baske mig räcka! Funderar på om man ska vila lite, steg upp redan 8.40 och det är tidigt för mig kan jag lova!!

3 kommentarer

Lina

20 Nov 2008 15:35

Han lär sig nog ska du se. han e ju bara barnet än.

som du så oscar få lära honom.



va snyckt det blivit här förresten, jag gillar bilden, den e lite space:ade, du har blivit sån nörd.. hehehe.



Jo det e fint här, bara så jävla ont i nacken. men men några voltaren bruka fixa det. jobbar ju hela jävla helgen bara.. så tråkigt.. så jävla tråkigt..

me lilla dig da?

Maria

20 Nov 2008 18:49

Tjoho. Har upptäckt att jag inte längre kan kommentera i bloggarna från jobbet :(



Maria

20 Nov 2008 18:49

och nu såg din übersnygga header med!!

Kommentera

Publiceras ej