Utmanad!

2kommentarer

Inte kan jag fega ur utmaningen jag fått av " MiaMaria  " :)
So here it is


Regler:

  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på bloggen. 
  • Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana "7" i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. 
  • Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Lovelystars 7's:

  1. Jag läser harlequins snuskböcker ;)
  2. Jag äter lite för mycket godis!
  3. Jag hatar folk som tror de är något
  4. Jag anser mig vara helt ok på att sjunga
  5. Jag tycker om att bli bortskämd till 1000.
  6. Jag önskar jag var en rich bitch  :D
  7. Jag diggar Paris Hilton!

Nu hoppas jag att: Cat, Kinga, Paula(R), Habibi.
7 styckna ittar jag inte . Men vafan. får gå ändå! :)

2 kommentarer

Maria

04 Nov 2008 05:56

Godmorgon darling!

Här sitter jag fem i sex på morgonen :)

Hoppas att du får en fin dag!

Pusspuss

cat

05 Nov 2008 22:22

hm.. missade du sista punkten i utmaningen : Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg... straffpoäng, vilket innebär att jag slipper ta utmaningen å passar vidare den till Max.... (läs på hans blogg)

Kommentera

Publiceras ej