Ännu en söndag

1kommentarer

Vädret är hemskt ute. Regnar och blåser. Fy!
Blir en lugn dag detta . Se om man ev tränar lite senare. Har inte varit på gymmet på hela denna månaden, och det känns kan jag säga. Känner mig sunkig å uppblåst. Varit sjuk så då är de iof inte bra att träna...

Igår var vi på ikea. Det blir aldrig billigt där! Köpte följande:

2 mörkerläggande rullgardiner
1 rullgardin till datarummet som skyddar lite mot insyn
1 hallmatta
1 påse med lite skruvar
1 pkt med stora pappkartonger
1 pkt med små pappkartonger
2 lakan till sängen
1 överdrag till sängens madrasser
1 pkt med örngott (2 st i)

= 2000 kr fattigare (!!)

Sen körde vi till kristianstad. Sweetie skulle ha en sak på biltema(som inte fanns).
Vi passade på att köpa en skrivare med, velat ha en så länge,så gick in på elgiganten. kunde inte bestämma oss, så vi gick till onoff (där de förövrigt bjöd på korv,haaha) hitta inget därinne heller,så stack till siba. skitaffär. Vart så sura för att vi inte fick hjälp så vi stack tillbaka till elgiganten,service på en gång. Vi hade kollat ut en skivare men den var visst inte så bra,så vi köpte en annan. Och där blev man mer fattig.

1 allt-i-en skrivare
1 pkt med a4 papper
1 usb-minne
1 sladd från skrivare till dator.
1 försäkring på 3 år.

= ca 2000 kr fattigare (!!)

Så nu kan man säga att vi slösade ungefär 1000kr/timmen. Sjukt! :)

Men sladden vi fick visade sig vara fel,passade inte i skrivaren. Fan. Så får köpa en ny...


Är lite hungrig nu. Vi hörs senare! :)

1 kommentarer

Lina

26 Oct 2008 15:57

nä, jag fick ju inte me Fringe! så jag e skit sur! jävla kanal 5! har hotat dom lite. men va fan hjälper det.

så nu ska jag skrota mina fringe. för va fan e det för mening me att skapa en egen dvd-box när man inte ha me alla avsnitten. så jag ska vänta tills den kommer på dvd...



japp, e ledig nästa helg.

Kommentera

Publiceras ej