Bye Bye Roxy./Day.

2kommentarer

Nej, tyvärr fungerade det inte med den lilla katten. Han kissade överrallt (fast han visste var toan finns) bajsade, å låg under sängen,soffa neller vad som helst utan en tendens till att vilja undersöka sitt nya hem. Kändes så dumt att ha han här, när han så uppenbarligen var livrädd. Stora,rädda ögon,skakande kropp. Oscar däremot vande sig så bra vid hans närhet. Bara tittade på han,försökte närma sig honom nyfiket men det kändes som om han gav upp när han inte fick någon som helst respons. När Sweetie lämnade han igen idag så berättade ägaren att Roxy varit vildkatt innan. Inte konstigt att han betett sig skumt då...
Vi vill ju ha en ny älskling att skämma bort *flin* :)  Vi får helt enkelt se när/om vi hittar något.

Jag har jobbat som vanligt idag. Hela dagen, sen hem å laga lite mat. Så sugen på korvstroganoff. Gjorde potatis till... Vart så sugen på potatis! Inget jag brukar vara,men men. Fick höra att "brukar man inte ha ris till"? Men han fick glatt äta det jag lagat,annars får han baske mig fixa egen ma! :)

2 kommentarer

Maria

22 Oct 2008 06:39

Vad synd att det inte fungerade med katten, men ni får hålla utkik efter den rätta :)



Nu ska jag snart till jobbet snark Tur att det är sista dan imorgon innan helgen :)



ha en fin dag. pusskram

Lina

23 Oct 2008 22:35

I'm Back!!!



nej... det funkar nog bättre om ni tar en kattunge. de e oftast lite mer motagliga för nya miljö:er å anpassar sig snabbare.



men det e ju inte kul att troka skit hela dagarna, tro mig, jag vet..

Kommentera

Publiceras ej