Jävla kanal 5!

2kommentarer

Sur som fan blir jag då de inte sänder program som de ska, eller är det fel på min tv?
Kl 21.00 tordagar brukar ju Fringe gå. men icke. Criminal Minds satte igång. jag gillar den serien, inte det, men jag hade ju sett fram emot Fringe ju!
21.55 får jag vänta till,sen är det Fringe! tjoho! Var så spännande sist :)

Pratade med Cat innan. Längesen sist! Jag är ju kass på å höra av mig (sorry 'bout that babe!)
Ska bli så najs å träffas vid nyår :)

Imorgon jobbar jag så länge så de är synd om mig. Från 8.00-18.30 :( Men sen är jag fan ta mig fri i helgen, ska bli underbaaaart! Jag å Sweetie ska bara t de lugnt, åka till Ikea å pyssla lite här hemma...

Har inte tid med detta mer :P Puss!

2 kommentarer

Lina

23 Oct 2008 22:47

va fan säger du!!!!!!

jävla förbaskade skit i helvete!!!!

jag som spelar in den serigen!!!!

tack så jävla muycke tv bladet!!!!

säkras för dom att de kommer visa den i repris!! men det komme rmna ju inte få reda på förän det e för sent..

Maria

24 Oct 2008 08:15

Tjoho darling!!

Stackars dig som är på jobbet just nu.

Själv sitter jag på tåget på väg mot Ljungballa.

LIte coolt att sitta här o skriva :P

Hoppas du får en bra helg :)

Pusspuss

Kommentera

Publiceras ej