men jag älskar mina rosa skinnkläder

4kommentarer

haha :) ígår så var vi tjejerna hos kinga. massor av alkoholhaltiga drycker å shots(43,blåbär & grädde) åkte ner i halsen. vi roade oss med kortleken och ett sanning eller konsekvens spel. hade super roligt! thx girls! :D

under gårdagens hade jag känningar i halsen, gjorde lite ont, och igår kväll/natt kom det i sin fulla styrka. fy fan säger ja bara. kunde knappt andas, näsan var ju täppt och halsen ömmade. svälja kunde man nästan bara drömma om.
så idag är det sängläge som gäller.
konstigt att man inte är bakis.. mådde iof väldigt illa när sweetie kom å hämta mig i stan,men inte mer än så..

ska kasta upp bilder sen när jagär lite bättre. puss!

4 kommentarer

Lucky

12 Oct 2008 10:42

Pluggar i lund,men för att få lugn och ro för mitt skrivande flyttade jag till simrishamn på österlen...lugnt,fridfullt,bra jazz, klassisk musik,god mat och milslånga stränder.

Maria

12 Oct 2008 10:52

Jag älskar med dina rosa skinnkläder! :P

Zäta

12 Oct 2008 11:09

oj då, hoppas du mår bättrre sen :)

Maria

14 Oct 2008 09:30

Hur mår du idag??

Puss

Kommentera

Publiceras ej