Roxy är hemma

6kommentarer

men han har krypit under soffan. han e sååå söööööt! helvit,halvlång hårig. jag har inte varit dunderförtjust i vita katter... men han e då mkt sötare IRL än på bild.! ska försöka ta bild sen när han blivit lite mer hemmastadd. :)
oscar går här å tittar till han ibland... verkar lungt. men vi får se. vi sa ju att  i värsta fall får han åka tillbaka till dem som ägt han innan. det var de som föreslog det när vi hämta han faktskt. kändes som om de var måna om att Snowflake Roxy skulle komma till ett bra hem. kändes seriöst. skönt.

puss å kram

6 kommentarer

Lina

15 Oct 2008 00:36

jag vill se bilder!!!!!

ge dem lite tid så blir de nog polare ska du se.



Hur gammal e denna prick??

men Roxie.. asså det va ju kanske inte det namnet jag hade val



snowflake... det låter bekant.. vänta vänta.. Keso heter igentligen Snowy Flisan!!

Maria

15 Oct 2008 09:31

Men ooooh! Jag måste snart komma och titta :P

Maria

15 Oct 2008 10:01

Kanske söta chrissevännen hjälpa mig med en snygg header sen? ;)



Hur mår hon idag??

Puss

Maria

15 Oct 2008 13:37

Jag vill ha nåt fint :)

Får finurla lite på det.



Hur går det med nya familjemedlemmen?

Puss

Maria J

15 Oct 2008 17:55

Skoj med en ny familjemedlem. Spännande att se bild sen :) Helvita katter är väl inte det vanligaste heller? Kram

chrisse

15 Oct 2008 19:59

Maria J: jag tror inte det är så vanligt med vita katter som är friska. Det vill säga som inte är döva eller blinda eller rödögda. Vi håller tummarna på att han kryper fram snart,vi är så nyfikna på han! :) /kram C

Kommentera

Publiceras ej