Fortfarande Torsdag

3kommentarer

å inte har ja börjat jobba för det. suck! hatar att vänta vänta vänta.
men snart så, sen blir det hem, och försöka sätta sig vid telefonen (fått värsta telefonskräcken ever!)
varit en runda på stan, i brist på annat. köpte mig ett par skor som jag sucktat efter lääänge nu. som jag lagt undan dessutom. har sjukt dåligt samvete, för egentligen har jag inte råd å "slänga bort" pengarna  på det viset. visst 300:- är ju inte mkt, å fina är de, men ändå! ett par pumps är det med guldspänne.
sen passade jag på att köpa en visitkosrthållare med. svart/brun liten sak.
när man får lön är det hopplöst! då vill man ha ALLT och lite till....

tal om annat. i helgen ska jag,maria å kinga träffas. men jag känner inte för att dricka just nu...
frå se hur det blir med det hela. man kan väl ha kul utan? eller? beror ju på vad vi ska göra iof. har inte snackat med "lyxhustrun" än :)
sen ska vi se om miss j kan och orkar efter sen utlandsvistelse. *hoppas*

nu ska jag gå och försöka tänka på annat i ca 10 minuter innan jag måste köra. vi ses.

3 kommentarer

Lina

25 Sep 2008 21:01

nej nej nej. jag e ju ledig två helger på raken å sen jobbar ja två på raken. så det e bara en helg i månaden du å jag e lediga samtidigt. inte denna å inte nästa utan den efter det.

så ni girls få ha så skoj utan mig! å ta ett glas för mig me.

Maria

26 Sep 2008 11:37

Hej hej. Nej jag har inte fått nåt mess :(

cat

26 Sep 2008 19:32

jäklar så svårt det ska vara att få tag på dig... har ringt både din mobil och hem två ggr denna vecka..... du får ringa mig på sönda!! ;) pusspuss

Kommentera

Publiceras ej