Matdags :)

1kommentarer

nu innan jobbet får man passa på att äta. blev lite fiskpinnar,stekt mos å sås. vadå budjet mat! !! :D
men det är faktiskt gott, kanske inte det nyttigaste,men pallade inte åka å handla...

min vecka har varit bra, förrutom då att jag känt mig svimfärdig,svag och väldigt trött.
ska till herr doktor nästa vecka, se vad som är fel med mig. att det ska ta sån tid innan man kan komma in till vårdcentralen. ibland har det varit så illa så man inte kunnat sköta sitt jobb pga snurrigheten...
var hemma i tisdags. å i ons jobbade jag. även fast jag satt i kassan så kändes det som om jag skulle trilla av stolen ibland :)
men men, nu är det sista dagen för denna veckan. sen är det helg, och jag ska vila vila vila.

nej måste bege mig nu! puss å kram!

love// chrisse :) ♥

1 kommentarer

Johanna

12 Sep 2008 19:23

Tjinis=) ja de ska blii såå skönt att komma iväg från detta kalla land för ett tag... din resa kommer=) tihi.. klart vi ska ses när jag kommer hem.. tänker ofta på att höra mig ut av men tanekn faller bort å tiden går.. usscchh dålig man är..=) men tycker om dig vänner=) så du vet det=) vill ju veta allt om GBG hur de va där..=) ha de fint flickan så hörs vi=) Kram...

Kommentera

Publiceras ej