nahä.

1kommentarer

regnar som bara den ute. usch vad trist!

började dagen med att glömma bort ett möte. är det inte typiskt? så hon jag skulle träffa ringde och jag körde rally (ops) in till stan... tur att det inte var en kund!!
tiden gick så fort , pratade med gunilla i nästan 1,5 timme. sen körde jag och fixade lite ärenden, och sen var det hem till datorn å soffan.
ska snart göra mig lite snygg(are) :) ska ju som vanligt på möte och idag ska faktiskt sweetie med. lite extra för alla herrarna. stolt över att han ville förlja med kan jag säga! :) min älskling!!

sweetie fyllde ju år igår med. hans släkt var ju här och drack kaffe å åt lite kakor och tårta.  å jag var såååå seeeeeeg, huvudet ville inte fungera men det var bara att bita ihop å se glad och käck ut ;)

ska ta å kolla en sak nu. vi ses, babes out there.

1 kommentarer

Lina

29 Sep 2008 22:30

säg grattis i efterskott från mig. å jag antar att det blev lite för mycke i lördags...

Kommentera

Publiceras ej