Wanted

2kommentarer

Såg filmen med sweetie å benny och här kommer resentionen.


Wanted         Action

Wesleys liv är det samma dag ut och dag in. Hans panikattacker gör att han inte vågar göra någonting.
Men en dag förändars allt. När han oundvikligt dras in i broderskapet förstår han att han inte är som alla andra. Med en kraft som bara ett fåtal i världen behärskar gör han allt för att hitta och döda sin fars mördare.

Filmen får: CCCC ~ WOW. coola effekter utlovas i denna rulle. Å Angi Jolie är så snygg med alla tattoos! en riktigt (enligt mig) rolig film. handlingen är ju inte verklighetstrogen, men ändå. klart sevärd i mitt tycke.

2 kommentarer

johanna

14 Sep 2008 19:23

tjena..! hade ni brottom idag i och med du inte kom in å hälsade..=) stod å vinkade i fönstret men du såg inte mig.. puh..=)

hade ni trevligt igår..?? de va helt okej i kyrkhult.. roligt att träffa de där upp för de gör man inte så ofta.. å ute hade jag faktiskt rätt skoj oxå inte ofta de händer.. annars är de lugnt..?? inget nytt?? ha de fint.. kram banan..

Jeya

20 Sep 2008 11:14

Hi hi jag gjorde också en recension på denna i min blogg. Men vi tyckte heeelt olika ;-) Men Jolie var grym...

Kommentera

Publiceras ej