Ännu en dag man inte orkar göra nånting på.

0kommentarer

Fuck vad seg jag är just nu. Skulle ju in och träna men sen ringde mamma och all motivation försvann. Hon gjorde inte så den försvann,men blev tröttare än tröttast ändå.
Kanske man borde laga mat men gud vet vad. Suck.
Ska jobba extra idag,inte något jag har lust med men man får väl vara snäll å ställa upp!
Är ledig på söndag efter Ks birthday party som är på lördagen. Palla jobba efter fest 7.30-15.00. EEhhh nej.
Så därför tänkte jag att för att inte förlora allt så jobbar jag idag. 14-21.15.

Igår pratade jag med en vän som jag träffar ibland men som det inte pratas med alldeles för ofta. Snabbt skulle samtalet gå men det pratades på lite mer än en halvtimme, om saker vi båda behövde vädra ur oss tror jag.
Får helt enkelt se hur det blir i framtiden när det gäller vissa saker.


Ni får njuta av en egobild på mig :) HAHA

Måste fixa o dona lite här hemma så man slipper göra det sen när man ändå antagligen inte hinner. Och fixa lite med en födelsedagspresent kan med vara bra ja....!





Kommentera

Publiceras ej