G'day everyhopa

1kommentarer



Min första och sista arbetsdag denna veckan är nu avklarad för någon timme sen. Tänk om det alltid kunde vara så och få betalt som om man jobba heltid. De hade varit gött!
Fast undra om man blivit rastlös efter ett tag...? Hmmm...

Imorgon bär det iväg.Till uppsala då. Typ 60 mil på hoj. Se om man lever sen. Har ju iof åkt tp 50 på en dag men ändå... 
Packat och klart här hemma. Eller ja tandborstar och lite Mary Kay grejer som ska in i väskan bara.
Shit vilken panik jag fick när jag kom på att jag "bara" fick ha en packväska på 30 L med mina grejer. Jobbigt. Jag har alltid sådan ångest när jag ska packa. Vad ska man ha med sig? Vilket väder blir det till helgen? Vilket smink osv...
It's a pain in the ass att vara tjej ibland. O plockade ihop sitt på typ... MAX 10 minuter. Jag velade i typ... ja rätt mycket längre... *ops* Men har säkert way 2 much ändå som jag inte kommer använda. Men man vet aldrig. Tänk om man trillar och byxorna blir superskitiga ja då måste man ju ha 1 par man kan byta till. ..

Jag räknar upp vad jag har tagit med mig för saker, ska räcka tors-sön-onsdagen räknas knappt då vi kommer upp sent om ni tycker det verkar vettigt. OK?

- 2 par skor
- 4 tröjor,eller 5..  (fina å "slappa")
- 2 byxor
- en liten necessär med smink och en M.K med smink i (liten m 3 skuggor å rouge)
- 2 tunna långärmade
- 4 trosor
- 4 strumpor
- 1 bh (förrutom den man har på sig)
- mobilladdare
- present till Cat då givetvis ( du läser inte de ok? :D)
- 1 par mysbyxor
- 2 strumpbyxor
- 1 par jeansshorts
- mp3 spelare
- mobil

Ja jag tror de var de hele faktiskt. :)  Kan jag var nöjd över mig själv?
Jag känner mig nöjd. Men nu e de ju så att om jag nu hittar något jag VERKLIGEN måste ha så får jag helt enkelt slänga ut Os handduk på gatan. Haha. :D





Sov sött !!
-

1 kommentarer

Lina

28 Apr 2009 23:53

Du får tolka den som du vill =)



Jadu, ta den billigaste och smakfria spriten du kan komma över. E inte så viktigt det där. Alkohol som alkohol.

Kommentera

Publiceras ej