Motionerat!

0kommentarer

Fy fan vad jag är duktig!! :)
Varit ute ca 55 minuter i det vackra vädret och joggat/promenerat. I mina nya fina joggingkläder. Var inne på intersport och kikade. Hittade löpartajts och matchande tröja,allt i klarröd/svart. Från Adidas faktiskt, hela setet för 390:-, vilket jag tyckte var hel ok ;) Så nu är jag snygg när jag motionerar med!


Innan intersport var jag inne i hälsokostbutiken. Där köpte jag Énaxin- Energi och styrka utlovar denna produkt. Först blir det en kur med flytande (och faktiskt god!) svartvinbärssmakande vätska 2 ggr/dag 15ml några dagar. Sen 1 gång om dagen tills den är slut. Sen hoppar man till tablettform för att underhålla kroppen på vitaminerna och mineralerna. 1 tablett om dagen överlever jag. :)
Så där gjorde jag av med 270:- så nu kan man säga att man är fattig ;)
Fick med en grej till magen som ska göra den bättre. Har så sjuka magproblem. När jag ätit sväller den som en ballong, alltså den blir riktigt spänd och uppblåst. Ont gör det med. Och efter 1-2 h gör det ont som fan, man kan knappt stå på benen. Hon inne på Life sa att jag hade en nervös och stressmage. Vad det nu kan vara.. men ska in där sen igen när jag ska på ansiktsbehandligen (fick 30 minuters ansiktsbehandling den 7/4 för 50:- ) och se om det  blivit bättre.
Drack precis en shake och börjar redan få ont i magen. Det är jobbigt att hela tiden, eller ofta iallafall ha ont i magen,varit så länge nu så nu orkar man inte med att mera....


Måste g öra mig iordning!! O kommer snart hem å då ska vi lämna hojen på 10 mils service :)

Sen till mamma å äta middag. Mums!

Kommentera

Publiceras ej