Ett+Ett= Noll

0kommentarer

Sitter här hemma i min ensamhet då studier står överst på schemat. O åkte ut till M å C en runda...
I helgen var det en fest som man trodde man skulle blivit bjuden till,men så blev det inte. Även fast jag försöker att inte bry mig så gör jag det vilket irriterar mig oerhört mycket. Men kanske bryr mig för att det är en person som jag stått nära en gång i tiden...Eller jag trodde det iallafall ska väl tilläggas.



Annars igår hände inte för mycket. Var hos mamma å pappa och åt middag. Kalkonbröst med home-made potatismos,sås,stekta trattkantareller och hemmaväxta bönor. Sjukt gott! Åt tills man nästan sprack,haha!
Sen hade jag å Sweetie myskväll med vin och kex och chips. Kollade på film med, men vad den hette minns ja fan inte..
Vi hann också se "Michael Jackson Mansion" eller vad det nu hette. Vilket hus han bodde i. Galet stort.



Kommentera

Publiceras ej