Fuck. Barbie got Tattoos.

2kommentarer



Vad jag är sugen på att tatuera mig. Inte klokt.




Kolla in den mest klassiska dockan ever. Barbie har gått och blivit en bad girl och skaffat sig tatueringar.


Passar detta Barbie?

wreckingbalm.com kan man läsa bla:

"Barbie has lived an ageless life since she first graced us with her presence in 1959.  Her savvy fashion trends, fabulously long golden blond hair, and an unrealistic fit, trim body are some of her attributes that earned her celebrity status as America’s everything girl icon.  But it seems the years are catching up with Barbie and she is discovering she is not nearly as cool and hip as she used to be.  Barbie, now older, tattooed, and less of an icon is extremely nervous about her future celebrity status."


Tänk att Barbie är 50 år.
Helt galet.


Vad ska man, som jag vill tatuera in i min hud tro?
Är sugen på fjärilar,stjärnor och ett mönster som binder ihop det hela... Svårt att förklara...



Kan inte hjälpa att jag tycker det kan vara snyggt med tjejer som har många tattoos. MEN, det beror på vad för stil tjejen har och vad för slags tatueringar det är.


2 kommentarer

Lina

02 Sep 2009 00:34

Men Chrisse, vad väntade du dig när du slänger ut sånna grodor? Klart jag måste sprida dem vidare.

Lina

02 Sep 2009 19:44

Asså du. Kinga borde känna på den influensan jag har fått. Då får hon veta vad dålig e, och lära sig att inte ta till diarre var helg.

Om det nu e en influensa jag fått vill säga.. men illa e det iaf.

Kommentera

Publiceras ej