Läxor!

1kommentarer

Till tordag ha vi fått40-60 ord vi ska kunna + pronomen (vi,jag,hennes osv. olika former)
Känns helskumt men bra. Pluggade nästan hela vägen hem och ska gå igenom dem en sista gång innan lägdags.
Och imorgon då såklart.:)

Redan nu har de börjat bli "grupperingar" i klassen. Och som vanligt så finns det en brud jag bara inte tål.
Därför att:

1: Hon ser bara så tragisk ut (dömmer oftast inte folk så men ibland går de bara inte att låta bli....som en J jag vet!)
2: Hennes attityd.
3:  Hennes hävdelsebehov. Avbryter hela tiden vilket är jälvigt störigt.
4: Att om man råkar säga något till henne så pratar hon i evigheter.

Tror de andra tjejerna stör sig med, för nu har jag lärt känna 3 trevliga tjejer (lite iaf) och hon som stör mig hon följer efter oss HELA tiden. Vart man än går...!! 

1 kommentarer

Lina

19 Aug 2009 16:14

Som en Josse menar du klart förstår jag. Och du! kan du inte smygfotta denna donna så jag få slänga ett öga på henne å så vi kan para ihop henne med josse?

Kommentera

Publiceras ej