My life goes on :)

0kommentarer

Och det är så skönt att veta att man inte ska till jobbet mer :) Bara som extra isånafall.

I lördags var vi på fest. Vilken fest sen! Alla dansade och hade kul,shottade likör 43 och Menthol sprit.
Så igår var ju lagom seg om man säger så. Men de var det klart värt! Så vi får väl se om det blir nästa år med :) 


Idag har jag å Sweetie varit i Kstad p la Rusta. Gick faktiskt inte in på HM vilket för mig var ett mirakel. Men man ble väl mutad av O genom att i skaffade en liten lätt motorcykel till mig på OvesMotor. Ska ta bilderså ni får se min lilla skönhet sen. :)
Se om man kan få sitt MC kort nästa år. Hade varit skoj som tusan :D
Imorgon ska vi hämta hem henne,

Kikar på Gone in 60 seconds på tv.


Jävligt längesen man såg den, Angelina e ju snygg i blont hår alltså!
Är en helt ok rulle om jag får säga de. :)

Kommentera

Publiceras ej