Så jävla synd om mig.Ja det är de!!

0kommentarer

Har blivit sjuk vilket inte är ett dugg spännande.Har ont i halsen,huvudet (det lilla som nu är där)och inne i öronen av alla ställen.
Efter att jag läst Ls blogg så skulle jag vilja ha SATC boxen och kikat på idag... Men så blir det inte vilket gör mig ytterliggare mer deprimerad.


Så idag efter några mer timmars sömn ska jag läsa i min Stackhouse serie som jag inte haft ro att göra så mycket på sistone. Eller blir det att se om man kan hitta något vettigt på tv eller här på nätet...

I morgon ska jag ju träffa flickorna på filmkväll. Vill vara frisk! :(

Helgen by the way-vilket ös! Även fast det va med la familja. Snappsade som man inte gjort på länge,blev lite tjabb mellan mig och mamma (vilket säkert var alkoholens fel) som gick över rätt fort för alltihopa var missförstånd och överreaktion. Promenad med vovvarna mitt i natten för at hitta Thompa som var hos en vän och en karuselltripp vid läggdags 03.00 typ. Mamma å Storebror Reidar va uppe till 05.00. Galet!



Kommentera

Publiceras ej