At mami's n' daddy's förbereder för Xmas!

3kommentarer



Varit med lilla mamma hela dagen, vi försökte hitta lite julklappar, men som inte gick så bra. Tur att båda är fattiga. Käkade tom en gratis korv som ett av alla fackförbund delade ut. Haha. :)

Ska snart till Cat. Eller hon hit, ska minsann ge henne julklappen jag köpt. En liten söt historia som jag kan skriva sen vad det var-kan ju inte skriva de nu när hon inte får öppna förrän imorgon :D
(eller kanske idag om hon e snäll ;) )

Hittade en perfeeeekt julklapp till mig själv som jag då (givetvis) tvingade mamma/pappa köpa till mig. ;)
Så på fredag får jag den,woho! Kan ju säga att det är väldigt bra att ha nu när det är kallt om fossingarna!



3 kommentarer

Lina

23 Dec 2009 22:31

De snygga bilderna på oss har jag hittart lite överallt. En del på min mobil, en del på min kamera och en del på FB.

CataLina

23 Dec 2009 23:02

hahah men du sa ju inget till mig att jag inte fick öppna idag ;)

CataLina

23 Dec 2009 23:05

jag ska förresten fota presenten nu... lägger upp på bloggen senare

Kommentera

Publiceras ej