Egoboost!!

0kommentarer

Ibland är ja så himla glad i mig själv, när jag känner att jag kan de jag vill kunna , eller när jag vågar göra något som jag kanske inte skulle klarat för några år sedan.

Hade redovisning inför Tu 2 (som också redovisade iof) och Tu 3-4. Snacka nervööööst! Men det gick faktiskt bra, känner mig jättenöjd med mig själv! Alla i klassen fick väldigt bra omdöme av lärarna efteråt, de tyckte vi var duktiga som bara vågat stå och redovisa sådär inför speciellt 3 och 4:or. :)
Men de feedbackade bra så det va helt ok. Hade inte så mkt att säga men det lilla som man sa hade man ju övat på :)




Hade ett väldigt givande samtal på vägen hem med en av lärarna. Nervöst först men sen "kom man igång" med tecknandet. Känner mig nöjd, gav mig verkligen mycket!:)

By the way, det är synd om mig. Jag har fått urinvägsinfektion. Vet ni hur synd det är om mig...? Gör jätteont!
Ska till herr doktor imorgon. Vara hemma från skolan :/ Men fan, kan knappt sitta så det är lika bra att inte stressa. Min snälla vän M ska ta alla papper som de ev får. Tack my friend!

Nu är det dags för mat. Julskinka och annat gott. Mums!

Avlutar inlägget lite sorgligt med denna låten som kom för några år sedan...


Mary J Blige feat Ludacris ~ Runaway Love



Så sorglig, men så bra...

Kommentera

Publiceras ej