New Moon, Twiligt Saga

1kommentarer

NU har jag äntligen sett den, snacka om lite sent!
Såg den i datorn, kunde suttit bekvämare... :)



Fortsättingen på Megasucéen Twiligt från böckerna som Stephanie Meyers skrivit.
Kärleken mellan Bella och Edward är intensiv,vacker med omöjlig. För Bellas bästa ger sig Edward av för att aldrig återvända.
Bella upptäcker att det enda sättet hon kan träffa Edward på är genom att göra farliga saker, så Bella blir snabbt en "adrenalin-kick-sökare" .
Jacob, hennes bästa vän börjar bete sig märligt och snart förstår Bella att Jacob döljer något för henne. Men vad?

Filmen får: CCCCC+ ~ Som det stora fanet jag är så givetviiiis får filmen 5Cn av mig! Älskar det! Det enda som kan jag saknar lite mer av är kärleken som finns med i böckerna. Läs böckerna mina vänner!!



VEM är hetast? Edward eller Jacon?

1 kommentarer

Camila

16 Dec 2009 21:42

Jacob är självklart hetast!

Kommentera

Publiceras ej