Xmas day!

0kommentarer



Idag är det juldagen. Så det innebär alltså att the big julafton var här igår.
Hemma hos Os pappa å sambo firades den. Var mysigt. Förrutom att jag trodde jag skulle få upp maten då och då....
Vid 12.00-13.00 ska vi fara hem till mina folks. :) Så jag, O, svärmor och Os lilla syster ska packa in oss i en bil och drive all the way to Jämshög :)!
Ska bli myspysigt!
Hinns nog med att träffa Cat, förhoppningsvis! (brukar vara obligatoriskt vid jul att vi träffas,typ!)

Fick igår något jag behövde, ett regnställ av Be å Su. Perfekt! Speciellt om man är ute med hojen och cruzar och det regnar, de e inte skoj, så regnstället kom som en skänk från ovan! Och förresten, nu har jag (äntligen!) fått mitt övningskörngstillstånd och O fått handledarpapprena. ♥ Så i vår så ska de köras. Bara hitta en bra hoj med,men det är ett problem som verkar lättlöst,enligt karl min! :)

Och av min Sweetie fick jag presentkort på Black Magic Tattoo. Som jag önskar mig. Lägger till lite pengar själv med så e min ribtattoo komplett!  :) Och så fick ja 2 fina halsband. :D
H på Os jobb och hans syster som gör förhand. Kika in på olikahalsband.se
H har också gjort våra fiiiiina förlovningringar!



Kommentera

Publiceras ej