06.19

2kommentarer

Och jag är helt död i huvudet. Fasiken ,trött som bara den. Inte van att gå upp såhär tidigt!!
Sitter här med macka o shake, och känner stressen i kroppen så smått börjar komma. Börjar 7 .

Idag ska jag försöka planera in lite semester. Har nämligen några dagar kvar från förra året som behövs plockas ut :)
Förra året fick jag utbetalt 5-7 semesterdagar. Vill hellre vara ledig lite och dessutom så spar man pengar åt cheferna om jag inte plockar ut dem och det vill man ju inte! All to pain the bastards, haha! ;)

Träning står på schemat ikväll. Body Jam.

Tjohej pastej.

2 kommentarer

Cat

04 Feb 2009 10:37

HALLOOOOO har ju försökt ringa dig i massor... inge svar får jag heller. kommer hem nästa helg. pusspusspuss

Lina

05 Feb 2009 00:15

hej babe! jag har satt upp mig på att ha semester vecka 26-29, det va då du med skulle ha va? tänkte på Göteborg resan.. Om jag nu inte får ett annat vik vill säga, för då får jag inte bestämma själv.

Kommentera

Publiceras ej