Här lagas det mat :)

1kommentarer

På menyn står det fläskpannkaka. love it. Å honey älskar det nästan ännu mer än mig, haha!!

Jobbar i helgen. Usch, men nästa helg när det är alla ♥ dag är jag ledig. Mysigt :D
Se om herren här kan komma ihåg detta....

Var och tränade BJ i onsdags, och igår. Skulle egentligen träffat Johanna nere på gymmet, men stackaren har ont i halsen :( Fy hemskt är det. Och jag som glömt min mobil i träningsväskan (som jag inte visste förrän det var försent) körde till gymmet i city och väntade,väntade.. och inte kom det någon Johanna... Så jag körde till de andra gymmet och tränade då BJ. Snart kanske man kan det passet, är ju ett förkoreograferat danspass likadant alla gånger tills det byts efter ett X antal veckor. Är skitkul!

Maten ska checkas till. :D



update:

Pannkakan blev god, lite tunn dock! Johanna, jag glömde ju väskan i bilen, läste det när jag äl hitta mobilen, som jag trodde jag slarvat bort..!

Och ni, se inte filmen Zodiak. Fy helvete vilket skit. Vi såg max 20 minuter på skitet.

1 kommentarer

Johanna

06 Feb 2009 18:45

tjo.. sorry för de flickan att du väntade på mig såå länge.. kunde skickat tidigare..! Men men du va ju duktig i alla fall.. själv har jag varit hemma från jobbet idag då de värkte i kroppen..! uscch förkyld som tusan.. men men.. är snart tillbax igen=) hoppas du få en lugnt helg på jobbet å att nästa helg blir super=) Kram banan=)

Kommentera

Publiceras ej