SNÖ!

4kommentarer

Och det är inte LITE vi snackar om- helt vitt ute. Jag hoppades in i det sista att rubrikerna på tidningarna bara skojade, men ack så fel!
Antagligen snöat hela natten och det hari nte slutat än. Tragiskt.
Steg upp vid 8 imorse, en viss liten katt väckte mig :) Har läst portugisiska hela dagen typ. Och lite i min deckare. Datorn är så cpig, startar om sig när jag har språkprogrammet igång. Sjukt jobbigt. Kommer upp en blå ruta i någon hundradels sekund innan datorn automatiskt startar om.... Varför?
Jobbdags kl 14. Blä. :P
Av någon anledning så är Sweetie hemma. Ska visst till R-by och visa bilskadan så vi kan få det lagat. Trodde detta skulle ske efter han slutat men icke, verkar som om han inte ska jobba mer idag. Vilket lyx!

4 kommentarer

Maria

11 Feb 2009 13:29

Passar och passar. Dom funkar att söka helt enkelt. två deltidsjobb och ett sommarjobb... inga drömmar precis.

japp, man får ta tag i sig jälsv och rycka upp sig. kocentrera sig på de bra sakerna i livet. Hade jag inte gjort det nu hade jag väl inte ens orkat gå upp på morgonen...



Johanna S

11 Feb 2009 20:41

Hejsan flickan=) hur är de med dig förutom att snön tynger dig=) blev ingen tröning idag heller för halsen är inte på topp än.. få inte bli sjuk nu för ont om folk på jobbet..! hoppas de är bra å att du hittat lite motivation till träning=) Puss å kram

Maria

12 Feb 2009 07:52

Hej hej!

Den 25.e feb är det jobbmässa i Karlshamn. Tänkte att eftersom du är trött på ditt jobb du kanske ville gå dit??

Hör av dig om du är ledig eller jobbar o har lust.

Paula

12 Feb 2009 09:32

Hallå! Hoppades också på att det inte skulle bli någon snö, kan det inte komma när det ska komma så behöver den inte komma alls. Suck. Händer idag da?

Kommentera

Publiceras ej