This Sucks Big Time

2kommentarer


1: Jag ska börja jobba om 45 minuter och är inte ens lite klar.
2: Jag är fattig vill ha saker jag inte har råd med.
3: Jag jobbar på ett jobb jag inte gillar.
4: Jag har int i huvudet och känner mig allmänt skum.
5: Jag är ensam uppe  Alla sover här, (O å katterna)är helt ensam med att vara vaken
6: Jag hinner aldrig göra saker jag vill
7: Jag är inte alls motiverad för träning . Ligger -100%  i motivation.
8:  Jag är trött,trött,trött.
9: Jag åkte taxi hem för nästan 200 spänn för festen jag var på var tråkig i slutet.
10: Jag suger fett på att blogga för tillfället.

2 kommentarer

Lina

08 Feb 2009 17:56

va vad detta för tråkig fest? jajo, jag va ju inte där. så det e ju klart att den va tråkig.

Maria

09 Feb 2009 08:26

Vad var det för tråkig fest du var på då?



Tack för kommentaren om mitt "sovhörn". Är väldigt nöjd själv!

Kommentera

Publiceras ej