Äntligen!

0kommentarer

Äntligen ser man ljuset till ledigheten. Snart, efter dena dagens arbetspass är jag ledig mina 3 dagar. Fy fan vad gott det ska bli!! Har inte planerat hela helgen som tur väl är, men lite av lördagsförmiddagen iallafall :)
Blir väl träning och att lata sig så mycket det går :D

Äter frukost nu. Vaknade t.o.m lite innan klockan skulle ringa idag (9.15) för att jag var hungrig och kisnödig. Så de var bara att lyssna på kroppen och stiga upp...
Gröt med rårörda lingon med lite mjölk. Jävla lingon, blir ju beroende av det tillslut ;)
Mina tabletter är med nere. I början var det jobbigt att komma ihåg alla men nu sitter det där automatiskt varje morogn. Endel ska man ju ta någon gång till så de får man ta med sig till jobbet. Har ju så stor handväska "får ju i ett helt liv i den "som sweetie brukar säga så det är inga problemos alls...



Börjar klockan 12 idag, lite mindre än 2 h har jag i friheten innan man blir instängd till 18.15.
Bara att bita ihop. Brukar gå relativt fort, bara om man har något att göra. Men det är ju fredag så förhoppningsvis kommer det väl lite kunder till oss.
Och nu för de jävla hälsovårdsnämnden m¨ste vi ha en så fruktansvärt FUL mössa. Det går inte att beskriva hur den ser ut, är bara som en liten ... ja jag vet inte vad, typ en minimini liten hatt/mössa. Den sitter ju inte runt hela huvudet, utan bara "längst upp". Jag totalvägrar ha de, så keps trycker jag ner över huvudet. Ser ju normalt ut iallafall. Så nu behöver man inte fixa håret speciellt mycket när man ska jobba!

Oj blev lite skrivet där ja, nu får ni allt hålla till godo med det så länge, ska läsa lite portugisiska, bädda sängen och ordna mig, kanske äta en gång till innan jobbet kallar... 

Xoxo / C

Kommentera

Publiceras ej