Britney; For The Record

1kommentarer

Nu har jag äntligen sett den. Missade när den gick på TV, och reprisen missade jag med.
Försökte hitta en del på engelska på youtube att sätta in men hittade dubbade ersioner å det sucks big time. Så ni får snällt nöja er med en trailer.

 

Såg hela på mtv.com. Irriterande att inte kunna se hela på en gång utan varje del för sig, alltså 23 delar. Boring.

Betyg: Helt klart sevärt. Känns som man fick in en inblick i världens största popstjärnas liv. Inte å leka med vad pappz som är efter henne.  Får se lite tårar och skratt. Visar en person som känns mänsklig.

1 kommentarer

Lina

03 Jan 2009 23:19

OOOoo denna har jag ju inspelad på min dvd. har glömt att se den.. få slänga mig i soffan imon eller inatt å glo på den.. Bara sett halva eller nått. Va va det för filmer du hyre förresten, vill ha tipps på nått nytt å bra.



Vi måste hyra film nån gång snart. nån b:ig skräck film som vanligt.. Vill se The Strangers med Liv Tyler, men den har inte kommit ut än..



Love ya

Kommentera

Publiceras ej