#¤%&/()=)(/&%¤#"#¤%&/()=!!!

1kommentarer

Fan. Är så arg. När man gör något förhastat så gör man oftast fel. Som jag har gjort nu. Avinstallerade mitt Rosetta Stone  (språkprogram) för att det har vait buggar i det några gånger. Istället för att fixa the fucking problemo så avinstallerar jag. Orkar inte. Men kommer i samma veva på att jag får börja om från basic,grunden,nynynyy börjarnivå igen. Störigt or what. Så nu får jag hoppas att programmet verkligen fungerar, annars kommer jag bli sååå trött på alltihopa. Har ju en massa språk jag ska ta tag i nu ,spanska,portugisiska,franska,tyska,italienska och fler. Bara programmet vill fungera vill säga. Får se om 7 minuter om språket vill, spanska nivå1 är på G nu. :)
Synd att man itne kan lära sig teckenspråk på datorn, hehe...
Kan inte påstå att jag alltid varit intresserad av att lära mig språk, men det har komit mer och mer sen gymnasiet, men inte förrän nu man ska försöka ta tag i att. Wish me luck u bastards ;)



En sånhär urgullig tårta skulle man ju bakat. Blev totally in love kan jag säga !! :)

Nej nu ska jag testa RS programmet.

1 kommentarer

Lina

24 Jan 2009 17:34

Synd att du jobbar denna helgen, för marcus har tydligen fixat vippen för nått jävligt bra pris.. men nya regler, man får inget helrör.. vilket suger..

Nästa helg ska vi festa spettet iaf, ska vi ut då med eller?

Kommentera

Publiceras ej