These boots are made 4 walking...

1kommentarer

Köpt nya stövlar. Inhandlades igår. Var verkligen ett impulsköp, hehe =)
Finns en affär i stan som har second hand kläder. Var där och lämnade in lite skit jag inte använder. För varje 100:- de säljer av mina prylar får jag 45:-. Inte så illa för saker man inte vill ha mer. Hoppas bara någon vill ha mina saker, lite toppar,väskor osv.
Jag har aldrig köpt något second hand, men dessa stövlarna skrek mitt namn. De bästa var att de inte ens varit anvämda! Sulan var helt ny, och klacken med. Visst någon som köpt via nätet och sen att de varit försmå eller var hon nu sa,hon i affären...

Här är dom iallafall, om ni vill kika! Med min väska jag fick i julklapp... :)




Visst är de snygga!!?

Jag är en person som älskar skor, så som många tjejer *flin* Gillar skor som skricker ut,som inte är så vanliga, tycker iallafall jag att dessa var,ovanliga. Lite kinky sådär :P

Avslutar för idag med en egopic:


(*ggrrrr,jävla öga!*)

1 kommentarer

Lina

31 Jan 2009 15:16

FEST!!!!!!! ojoj så redlösa vi kommer bli ikväll...

Kommentera

Publiceras ej