Ohh Yesterdaaaay...

0kommentarer

Skrev inte så mycket här igår, hann inte med det helt enkelt. Som jag skrev så hämta vi den nya hojen och jisses vilken läckerbit ;) Tog en runda,känns jättebra att åka. Bättre än förra. Men det är ju klart,stor skillnad. Denna är ju 2009,den andre var... ja... äldre :D


Malena Ernman vann årets Melodifestival med låten La Voix = Rösten.

När det såsmåningom blev kväll,dagen gick fort som tusan fick jag köra och köpa lite tilltugg. Trodde Sweetie,B,S å Jo skulle vara här med å dricka lite. Men ändrade planer som blev som jag å J alone. MYCKET trevligt :) Snacka massa skit och mycket vettiga saker med för den delen. Blev melodifestivals kollande,blev dock besviken på förebannade SVT som inte fungerar hos oss. Ljudet är borta. Vi har Canaldigital men de har väl inte med SVT att göra. Så som tur väl var hitta O så man kunde höra (och se live) via datorn. Så bild å tv och ljud inkopplat till souroundet.
Så dramatiskt som det var igår tror jag aldrig det varit förr. Får se hur långt la voix sången kommer. 
Å fy sjutton va vi krängde ostbågar jag å J! SÅ goda man kan knappt sluta äta dem. Å drack hallondrinkar. Mums!
Stannade hemma hela kvällen. Ett tag hade vi tänkt dra ut men sen pallade vi inte ;) Hon stack väl vid 00.30 typ. Jag somnade som en klubbad säl. Haha. :D



Så nu sitter jag i la soffa och chillar. Fryser än efter åkturen Hoppade på vid 11 imorse, körde en runda och sen stack vi upp en snabb runda till mina kära föräldrar. Måste ju säga hej lite snabbt om man har vägarna förbi. :)Så vi fick lite äggmackor och O fick en kopp kaffe. Urk. Vatten duger gott i mitt tycke. Sen fortsatte vi ett tag till.
Sweetie körde vidare. Se när han kommer hem igen. Här är alldeles knäpptyst. Skönt. Katterna sover så fint.
 
Ska vila lite jag med. Tlött i luvan :)




























 

Kommentera

Publiceras ej