Känner mig konstig

1kommentarer

Har ont i huvudet,halsen och i öronen. Börjar en elak förkylning ta form i min kropp...?
Är helt slut i kroppen,vill helst sova,sova,sova. Se hur jag gör, kanske stannar hemma imorgon om det inte blir bättre alltså. Var och handlade innan idag, svettades som fan och hjärtat hamrade i bröstet som om jag gjorde värsta gympasasset. Då snackar vi om att jag bar en 4 kg kattsandpåse och lite mat i en varukorg. Inte mycket med andra ord.

Sitter och letar efter jackor på nätet. MI som jag har nu kan man ju som sagt inte dra igen dragkedjan på. Det börjar lite irriterade nu. Hittat en variant på ellos som känns fin och en lite tuffare variant från halens. Men har hört och läst att kvaliten från halens är skit. Så vet inte om man vågar köpa därifrån.

Nu har jag ringt till jobbet och meddelat att jag inte kommer imorgon. Vila upp mig tisdag och onsdagen(lediga dagen)
Jobbar ju helgen,hoppas jag orkar det.

Säg till om ni hittar någon snygg jacka som skulle passa mig ;)

1 kommentarer

Maria

03 Mar 2009 10:33

I veckan så är det möte på banken, hårfärgning hos Maria, bio och träna som gäller :)

Jag har så ont i kroppen sen igår så imorgon får jag träna de delar som inte gör ont. Haha.



Ja, då gäller det att du vilar så du orkar både jobba o träna sen :)

Kommentera

Publiceras ej