Sex Säljer

2kommentarer


Heta videos från kända artister. Konceptet är: Ju sexigare,desstå bättre.

Justin feat Ciara - Love Sex Magic♫



I like this. Ciaras makeup är så snygg! Justin är inte så fel heller... ;)


Britney - If you seek Amy♫



Kom och "k***** mig blick" i hela videon...


Benny Benassi - Satisfaction♫





Tror inte jag behöver säga så mycket..


Alex Gaudino feat Crystal Waters  - Destination Calabria♫



En låt jag gärna skakar rumpa till!


Ludacris - Pussy Poppin♫




Typisk hiphop video. halvnakna chicks som skaka rumpan.




Efter att Lina upptäckt mitt fel att Benny Benassi inte var där utan Brittan så har jag nu lagt in Satisfaction videon..

2 kommentarer

Lina

26 Mar 2009 15:22

Hallo my love!



du e medveten om att du lagt in brittans video 2 gg va? för där finns ingen Benny Benassi - Satisfaction, bara brittan.

Lina

26 Mar 2009 23:40

Mycke bra gjort honey!

Och du har så sätt så, att sex säljer. Filmen Death race blev precis räddad från en säker död (utförd av mig) genom att de lät Jason Statham kasta alla sina kläder i en liten scen i filmen.

Kommentera

Publiceras ej