Veterinär besök

1kommentarer

Mino har varit hos doktorn idag.  Var dags för kastrering. Gick jättebra. Nu håller han på att börja röra påsig. När jag körde dit då var han lite orolig. Men inte illamåendes som tur äl var :).
Hamnade på fel ställe med, trodde jag hittat dit men var fel hus kom man ju på tillslut. Så fick hitta någon att fråga, så jag gick till ett hus å fråga helt enkelt. Tjejen därinne var van att beskriva sa hon,så många som frågar vart Vet. R har sin lilla praktik. Ja hon är privat, inte sjukhus men hon är så duktig med djur.
Så tillsist hitta jag dit :) !



Annars idag har jag varit hos svärmor hela dagen. Lämnade in bilen på lagning vid 09.30 nämligen. De sa att de skulle höra av sig när den var klar. Någon timme skulle det ta.  Vid 13.00 börjar man undra...15.00 undra man deståmer.
Tur att svärmor å L är så snälla som lät mig stanna. Fick tilloch med mat :) Och fika.
Vid 16.00 ringer O och säger att de inte blir klara idag. Ok. Så fick låna I:s bil. Snällt!!
En liten Nissan MIcro. Shit vilken liten bil.




Sitter här med en kopp the. Gott.

1 kommentarer

Lina

17 Mar 2009 23:28

Kinga ska nog köra på sexy lärarinna eller skolflicka. Vi har ju inte råd att köpa oss nån utstyrsel så vi få ta det vi har hemma.



Det e en fest i Ronneby, hos nån av hennes klasskamrater. SÅ vi få se om vi kommer och skämmer ut oss.

Kommentera

Publiceras ej