Handskar på.

1kommentarer

När jag kom hem för lite mindre än en timme sedan smorde jag in händerna med min steg 1 satin hands set creme  från Mary Kay (givevis)som bla innehåller bivax som är bra för torr hud.
Kastade på ett par plasthandskar och sitter här nu medan det gör sitt jobb.
  

Känns bra faktiskt. Händerna blir varma och goa.. :)


Jobbat och slitit as usual. Önskar att jag hade en spikmatta att ligga på.


Är mer avslappnande än man tror att ligga på. Testade i Sthlm hos A och E.

Tömma den jävla diskmakinen står på schemat.

1 kommentarer

linda

12 May 2009 20:19

ja dom e döheta och vattentäta, hoppar som en tok i varje vattenpöl jag ser varje gång jag har dom :) alltså gillar du verkligen spikmattorna? mamma torterade mig med en sån en gång, brutalt!

Kommentera

Publiceras ej