I Måndags...

1kommentarer

...sa jag upp mig från jobbet eftersom jag ska börja studera. Kändes lite wierd men det gick bra. Meddelade att jag gärna jobbar extra i den mån jag kan och det verkade han vara tacksam för iochmed att jag kan typ allt i butiken vid detta lagret..
Igår firade vi Millan på jobbet då hon fyllt jämt. Vi käkade på Vägga. Blev makrillfile för min del. Helt ok! :) Skulle berätta där att jag slutar i höst men det kom aldrig något bra tillfälle så det gick ju inte. Jaja de får väl reda på det iallafall såsmåningom.


Jag som är van vid att se makrill i dessa burkar... :)



1 kommentarer

Lina

20 May 2009 22:32

Va du på vägga!!??!? det va ju jag å jossan me i måndags, men jag såg fan inte dig.. fast det kan ju va för att vi inte var där samtidigt.

Kommentera

Publiceras ej