Katthår överrallt...

2kommentarer

Min kise Oscar ligger typ på datorn... och det är i detta fall likamed en massa katthår då han fäller som fan just nu av någon anledning.
Men han är så söt  så han får ligga kvar... Lätt att man behövver använda en sånhär sen


Minidammsugare till datorn mm som ansluts till USBn. Praktiskt.

Fast hittade en ännu sötare minidammsugare som är typiskt Chrisse-aktig.

Minidammsugare
(finns hos potentialtrading sida) Kommer lätt skaffa denna lilla larv!

Jobbat i nästan 11,5 timme idag. Så ryggen är typ död. Lagade mat med mina sista krafter och nu ligger man på soffan och vilar sig. Unnar oss lite efterrätt idag. Vaniljglass med varma blåbär å hallon. Mums! :)


Ledig helgen. Hoppas på fint väder så man kan vara ute. Behöver rensa i rabatterna. Växer som fan.



Nehepp.... Dags att kolla in fejjan som Cat säger om Facebook.

2 kommentarer

Lina

06 May 2009 21:38

Har jag semester veck 26-29 så e jag ledig östersjö, men du ska se att jag får sem vecka 30-33 bara för det.. Då jobbar jag hela jävla östersjö. Blir förbannad. jobbat jul, nyår, påsk, valborg, kommer jobba midsommar och kanske östersjö då med.. Fan oxå. jag ska fan säga upp mig eller nått.

Cat

08 May 2009 11:54

Ja fejjan ja! haha... min bror är också medlem där nu!! haha n33d! hur som helst.. jag vill ha en sån där USB dammsugar!

Kommentera

Publiceras ej