Detox dag 1

1kommentarer

Började dagen med vitamindryck och vatten, och har fortsatt med mest vatten under hela dagen. Nog druckit... 2 L eller något idag, eller närmare 3 L.
Kl är nu 18.45 och jag har knappt känt mig hungrig alls idag, kände viss hunger vid 16 tiden men det försvann efter jag bäljat i mig massa vatten...
Kan säga att jag har gått på toaletten X antal ggr idag :)
Känns bra, känner mig inte trött eller så. Får se hur det känns imorgon, kanske e de värre då..


Cocaine- Energidryck


Har ni sett denna energidryck? Finns nu i sverige hos endel återförsäljare.
Se om man kan hitta den någongång!
Kanske man behöver en sådan dryck imorgon :D

Måste gå nu! Puss!

1 kommentarer

dette

28 Nov 2009 10:55

Vännen! Köpte du inte kur hos hälsokosten? För om du bara dricker vatten kan det bli risk att få vattenförgiftning..



Massa kramar o lycka till=)

Kommentera

Publiceras ej