Detox sista dagen.

1kommentarer

Idag däremot känner jag mig lite trött.... Har lite ont i huvudet också men nu är det bara att bita ihop.
Kan säga att mina tankar kretsar endel kring ordet MAT. Speciellt när Älsklingen åt ägg,vitt bröd)förbjudet!) med salami och ost,fil,flingor,och drack juice. Det vattnades nästan i munnen på mig.
Men samtidigt känns det himla bra att jag inte åt en endaste bit! Känner mig så stolt över mig själv. Hjälper ju att ha en kille som stöttar en också kan jag ju tillägga :)
Börjar dessutom bli lite jobbigt att dricka allt vatten nu, tröttnat på smaken endel...
Men en sak som är bra är att min mage inte gör ont och att den är så fin och platt, vilket kommer ändras from imorgon.fan med :)

Så imorgon och framver gäller det att:

* inte äta vitt böröd
* inte för mkt fullkorn
* inte äta broccoli,lök :/
* äta frukost!
* undvika tuggummi (kommer bli svårt!)
* dricka mycket vatten (också svårt..)
* undvika/minska halvfabrikat
* unvika allt med lactos.
* inte äta så mkt socker.

Alltså det finns säkert mer jag ska tänka på, men kommer inte på mera...
Klart man kan äta lite nångång men jag vet definitivt var jag kan bättra mig!



ok det är bröd, men inte vitt och löken kan man ju plocka bort :)


(lite senare kommer filmrecentioner så håll utkik!!)

1 kommentarer

Lina

29 Nov 2009 18:57

Du är ju inte redigt klok kvinna! Grovt bröd är ju piss äckligt! Och vatten kan man ju va utan, och tuggummi, hur fan ska du klara dig utan detta hade du tänkt dig?

Kommentera

Publiceras ej