Ready or Not, Here I come, You can't Hide...

3kommentarer

...För pluggstunden. Skönt att kunna snacka om saker som man är osäker på. Dumma "hapt"!
Idag känns det bättre ang. skolan. Fy fan säger jag för tisdagen. Tur att tiden inte stannar, utan rullar vidare.
Idag kändes det faktiskt bra i skolan, here I come!


(bild: Kandeedrawings.blogg.se gör grymma teeshor me!)

Jag är en person som funderar mycket på saker som varit, saker som är negativa eller som påverkat mig mycket. Ibland önskar man att man bara kunde släppa alla negativa saker, bara låta dem rinna av en som vattnet i duschen. Endel människor är så sjukt bra på att ta saker för det de är, bagateller, medan jag överanalyserar allt. Livet är orättvist sådana stunder.
En sak som jag måste bättra mig på alltså. Att inte missuppfatta saker eller ta åt mig för hårt. Skadar mig i längden, jag vet. Svårt bara att vänja av en vana man haft hela livet.
Men från och med nu, idag ska jag försöka!! Nu när jag mår så bra som jag faktiskt gör!



3 kommentarer

Rosida

15 Nov 2009 17:11

Wow, cool bild! :O



Snygg blogg.

Rosida

15 Nov 2009 17:11

Wow, cool bild! :O



Snygg blogg.

Rosida

15 Nov 2009 17:11

Wow, cool bild! :O



Snygg blogg.

Kommentera

Publiceras ej